Powered By Blogger

2.02.2012

Kozmetik Sabitlerim

Makyaj yapmayı seven ve kozmetik ürünlere meraklı biri olarak makyaj tarzlarına daha  dikkatli bakarım genelde. Dönem dönem kendi makyaj tarzımda farklılıklar yapmak istesem de bu yeniliğe pek açık olmadığımı düşünüyorum.Kullandığım ürünler yıllar içinde oturdu. Hepsi farklı markalara ait ama birbirlerini bütünlüyorlar yüzümde. Eski resimlere baktığımda ne gereksiz ürünler kullandığımı, yüzümün kaldırmakta zorlandığı şekilde makyaj yaptığımı görüyorum. Zamanla insan daha doğala dönüyor. Doğal ama yine de birşeyler sürmüş halde :)


Kullandığım ürünleri kendi makyaj kutuma ayna tutacak şekilde paylaşıyorum. Bu ürünlerin kendinize ait tonlarını denemeniz için öneririm. Makyaj çantamda az ama gerekli ve kullanışlı olan ürünler genelde bulunur. Çantam küçücük olacağı zaman bile parlatıcı, allık ve fırçam illaki içine konur.

Haftasonu ve gece genelde Maybeline Dream M.M kullanıyorum. Fondöten sevmediğim için bu ürün harika. Kadife kremsi bir yapısı var. Yapışmıyor ve renk tonu farklılığı olmuyor hiç. İnsanın yüzüne de yapışmıyor. Üzerine pudra veya allık sürülebilir. Pudra ve allık olarak profesyonel makyaj ürünleri markası Kryolan süper. Eğer ışıltılı allık önerisi isterseniz Mac önerilir.





 


Rengarenk göz kalemlerini çok severim. Siyah favorim olsa da lacivert benim için ayrı bir yerdedir. Hele bir de hafif akmış gibi bir duruşu olursa...

Göz altı aydınlatıcısı olarak Pastel'den memnunum. Likit ürünlere malesef ısınamadım. Göz kalemi ve rimel ikisinde ise Loreal. Kışın göz makyajının daha önde olması hoşuma gidiyor. Yazın hafif yanık tene az allık ve parlatıcı yetiyor zaten.

Parlatıcı Victoria's Secret Beauty Rush.
Son zamanlarda beğeni toplayan mat ruj için Mac A91'e mutlaka bakın derim.





Şimdilerde merak ettiğim ürün, hem allık hem de parlatıcı olarak kullanılabilen ve Sephora'larda satılan Benefit Benetint. 


Kozmetikte pek çok marka var elbet. Ben kendi tarzıma uyan ve kullanımından memnun kaldığım markalı ürünleri size aktardım. Yoksa çok geniş olan bu yelpaze asla bizim dünyamızda bitmez. Kozmetik benim için süslülük değildir sadece, kendimi daha iyi hissetmemi sağlar. Kullanılmasa bile çantadaki kimlik kadar gereklidir ki varlığı başağrısına bile iyi gelir.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder